Hoe komt onze samenwerking tot stand

Na het eerste telefonische contact maken we een afspraak voor een vrijblijvend intake gesprek bij u thuis. Dit zal ongeveer een uur tot anderhalf uur in beslag nemen. Tijdens dit gesprek bepalen we samen de doelstellingen, stellen we prioriteiten en stel ik een stappenplan voor. Als u hulp nodig heeft bij zaken waar ik niet toe bevoegd ben of niet in gespecialiseerd ben kan ik, tegen een kleine vergoeding, offertes van partners voor u verzorgen, die u hier verder in kunnen bijstaan. Zo bent u altijd verzekerd van de best mogelijke, meest betrouwbare service.

stappenplan

Ik stuur u binnen een week na het intake-gesprek een duidelijke offerte op basis van het besproken traject. Na uw akkoord te hebben ontvangen, stuur ik u een rekening,  die u vóór de eerste afspraak per bank kunt voldoen. Tijdens de eerste afspraak kunt u ook contant of met pin betalen. Voor vaste klanten is er de mogelijkheid tot betaling achteraf op rekening. Tevens kunnen er bij vervolgopdrachten of doorlopende opdrachten abonnementsvormen tegen gunstigere tarieven besproken worden.

Alle offertes zijn persoonlijk en volledig op maat gemaakt. Op alle offertes zijn mijn algemene voorwaarden van toepassing.

Door deze site te gebruiken gaat u akkoord met het gebruik van cookies/by continuing to use this site, you agree to the use of cookies. Meer informatie/more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close