Stella Wisse - Professional OrganizerIk ben geboren op 18 juli 1965 te Amsterdam en opgegroeid in het Gooi (Vreeland). Na het Gymnasium aan het Comenius College in Hilversum te hebben afgerond (1983) en na mijn studie Franse Taal-en Letterkunde aan de Universiteit van Utrecht te hebben afgesloten  met het behalen van mijn doctorandus bul, besloot ik in 1988 de sprong in het diepe te nemen en naar Egypte te verhuizen. Uiteindelijk heb ik daar ruim 20 jaar gewoond en gewerkt en ben sinds eind 2013 terug in Nederland.

Deze buitenland-ervaring heeft me met zo veel verschillende denkwijzen in aanraking gebracht en me voor zoveel uitdagingen gezet dat ik eigenlijk nergens meer van op kijk en niets meer gek vind. Ook besefte ik daar hoe belangrijk het is om mensen om je heen te hebben die je kunt vertrouwen en waar je durft aan te kloppen als je hulp nodig hebt. Zeker als je liever alles zelf doet en niemand lastig wilt vallen.

Toen mijn moeder in 2006, na een zeer kort ziekbed, overleed en mijn vader alleen overbleef, stond ik voor de taak hem zoveel mogelijk te helpen, ook al woonde ik nog steeds in Egypte. Dit bleef niet bij het huis aanpassen aan de nieuwe situatie en spullen van mijn moeder opruimen. Ook het leven van mijn vader moest worden aangepast aan de nieuwe werkelijkheid. In die tijd al kon ik me niet aan het idee onttrekken, dat mijn vader natuurlijk niet de enige was die in dit enorme zwarte gat was gevallen en het idee voor de missie waar ik nu aan ben begonnen was geboren.

Uit eigen ervaring weet ik wat er op je afkomt als een geliefd familielid wegvalt en hoe veel van de vaak tijdrovende en emotionele taken op de familieleden neer komen. Dit werd nog eens extra duidelijk toen ook mijn vader in 2010 overleed en hij mij als executeur testamentair had benoemd. Het goede nieuws is dat u veel van deze taken samen met mij kunt doen, waardoor ik u stress en verdriet kan besparen en u werk uit handen kan nemen.

Verder kan ik u ook helpen bij alle andere zaken, waar ik in mijn meer dan 25 jarige loopbaan ruime ervaring mee heb opgedaan. Denk aan:

  • het voorbereiden van verhuizingen en het organiseren van uw huis na de verhuizing
  • uw huis klaarmaken voor verhuur/verkoop
  • een nabestaandendossier/noodgevallendossier opstellen
  • het organiseren van evenementen (bv. verjaardagen, jubilea, recepties, etentjes, etc.)
  • helpen met uw huisdieren (honden, paarden)
  • helpen bij het organiseren van uw foto’s
  • administratieve/secretariële ondersteuning (bv. vervoer regelen, reserveringen maken, etc.)
  • hulp bij afsluiten of opzeggen van abonnementen

Voor meer informatie over mijn werkervaring verwijs ik u graag door naar mijn Linkedin pagina door op de button onder aan de pagina te klikken.

Ik ben aangesloten bij de Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers. Door op onderstaand logo te klikken komt u rechtstreeks bij mijn profiel op de website van de NBPO.

Door deze site te gebruiken gaat u akkoord met het gebruik van cookies/by continuing to use this site, you agree to the use of cookies. Meer informatie/more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close