Naast mijn werkzaamheden als Professional Organizer voor particulieren, breid ik mijn diensten nu verder uit en ben ik ook beschikbaar voor bedrijven en ZZP-ers. Tevens ben ik voor de zakelijke markt ook beschikbaar als Office Manager of Personal Assistant of een combinatie.

Denk aan een invalfunctie voor een kortere periode (bv. zwangerschapsverlof of ziekte van een medewerker) of af en toe bijspringen in tijden van extreme drukte. Dit kan op locatie, maar heel veel werkzaamheden kunnen ook op afstand uitgevoerd worden. Dit scheelt u een extra werkplek en zeker ook reiskosten.

Ik kan u helpen bij het organiseren van evenementen, het maken van uw nieuwsbrieven of presentaties of alles waar u eigenlijk geen tijd voor heeft of (tijdelijk) assistentie bij nodig heeft.

Door mijn jarenlange ervaring in diverse bedrijven en organisaties in binnen-en buitenland, ben ik snel ingewerkt en kan meteen volop voor u aan de slag. 

Bel of stuur me een bericht voor een vrijblijvend kennismakinggesprek. 

Informatie over mijn tarieven vindt u hier.

Door deze site te gebruiken gaat u akkoord met het gebruik van cookies/by continuing to use this site, you agree to the use of cookies. Meer informatie/more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close